
Low SAPS motoreļļa - modernām degvielas iesmidzināšanas vadības sistēmām, jaunās konstrukcijas degkamerām, izplūdes gāzu recirkulācijas sistēmām (EGR) un visu veidu izplūdes gāzu katalītiskajiem neitralizatoriem.
ACEA: E11, E9, E7, E5, E3, A3/B3, A3/B4;
API: CK-4, CJ-4, CI-4 Plus, CI-4, CH-4, CF-4, CF-2, SN, SL;
Caterpillar: TO-2, ECF-1-a, ECF-2, ECF-3, SEBU 6385;
Cummins: CES 20086, 20076, 20077, 20078, 20081;
Detroit Diesel: DFS 93K222, 93K214, 93K215, 93K218, 7SE273 (Series 2000/4000);
Ford: WSS-M2C171‐F1, M2C171-C, M2C171-D, M2C171-E;
Mack: EO-S 4.5, EO-N PP, EO-O PP, EO-M, EO-M Plus;
Deutz: DQC III-18 LA;
VW: 505 00, 501 01;
JASO: MA2, MA, DH-1, DH-2;
MTU: Type 2.1, Type 2;
Renault: VI RLD-3;
Volvo: VDS-4.5, VDS-4, VDS-3, VDS-2;
MAN: 3575, 3275-1, 271;
MB: 228.31, 228.3, 228.1, 229.1;
DAF: Standard Drain;
Sintētiska(low SAPS), motoreļļa Ford, Mazda, Hyundai u.c modernajiem benzīna un dīzeļmotoriem, īp...
Sintētiska motoreļļa lieljaudas dīzeļmotoriem, pagarinātiem eļļas maiņas intervāliem
Daļēji sintētiska, ISOSYN bāzes motoreļļa smagi slogotiem dīzeļmotoriem, pagarinātiem eļļas maiņa...