Visos aspektos Chevron Texaco, neapšaubāmi, ir viens no pasaules naftas un enerģētikas kompleksa milžiem. Chevron Texaco ir globāla, vertikāli integrēta, enerģētikas nozares kontrolakciju sabiedrība, kura darbojas vairāk nekā 180 pasaules valstīs. Chevron Texaco interešu sfērā ietilpst visas naftas un gāzes nozares, ieskaitot atradņu ģeoloģisko izpēti, ieguvi, naftas produktu ražošanu un transportēšanu, pārdošanu un zinātniski-pētniecisko darbību, ieskaitot jaunu produktu izstrādi.
Visā pastāvēšanas laikā uzņēmums ir veicis milzīgus ieguldījumus inovatīvu tehnoloģiju attīstībā. Chevron Texaco lepojas ar savu vēsturi, kura ir cieši saistīta ar progresīvu eļļošanas materiālu, ekstremāliem darba apstākļiem, attīstību, kuri vienmēr ir atbilduši prasībām darbaspēju līmenim un apkārtējās vides aizsardzībai.
Chevron Texaco izgudrojumu, ieviestu pirmoreiz pasaulē, portfelis ir leģendārs un turpina pieaugt, korporācijai cenšoties izpildīt aizvien stingrākās dzinēju konstruktoru un ražotāju prasības smērvielām.
Pirmie pasaulē:
1935 gads - smērvielu tirgū pirmie piegādāja eļļu ātrgaitas dīzeļmotoriem (RPM.
1936. gads - kopā ar Standard Oil, no Kalifornijas, nodibināja kopuzņēmumu CalTex.
1941. gads - pirmie pasaulē izstrādāja eļļu, kuru ASV jūras kara flote varēja izmantot jebkurā dīzeļmotorā, padarot iespējamas zemūdeņu tālas darbības operācijas. DELO (Diesel Engine Lubrication Oil) kļūst par reģistrētu preču zīmi TM.
1953. gads - pirmie pasaulē veiksmīgi ieviesa motoreļļu, īpaši smagiem ekspluatācijas apstākļiem, lietošanai visu gadu.
1958. gads - pirmie pasaulē izstrādāja bezpelnu eļļu divtaktu motoriem, ar mazgājošām spējām.
1971. gads - radīja pirmo konsistento smērvielu, kura, smagi slogotos mezglos, spēja nokalpot 20’000 jūdzes.
1973. gads – radīja pirmo smērvielu ar borāta bāzes piedevām, “ultra” ekstremālām slodzēm, lietošanai zobratu pārvados rūpniecībā un automobiļos.
1980. gads - pirmie radīja šķidrumu traktortehnikas hidrotransmisijām, ar spējām aizsargāt pret dilšanu un apmierinošām darbaspējām Ford/ Massey Ferguson slapjajās bremzēs, no bronzas materiāliem, un John Deere slapjajās bremzēs, no papīra kompozītmateriāliem.
1984. gads - pirmie pasaulē ieguva bāzes eļļu ar hidrokrekinga metodi, tādējādi radot jaunu kvalitātes standartu bāzes eļļu ražošanā.
1989. gads - pirmie reģistrēja miljonu jūdžu noskrējienu, bez Caterpillar 3406 B dzinēja remonta.
1993. gads - pirmie iepazīstināja ar ISODEWAXING tehnoloģiju, kā rezultātā tika iegūtas minerāleļļas ar sintētiskām īpašībām.
1996. gads - pirmie reģistrēja maģistrālā autotransporta miljons jūdžu noskrējienu, ar trīs lielāko ASV motoru ražotāju - Caterpillar, Cummins un Detroit Diesel dzinējiem, bez remonta un sasniedza PC-7 (CH-4 kategorija) darbaspēju līmeni, vēl pirms tās ieviešanas.
1999. gads - Delo 400 Multigrade SAE 15W-40 ir pirmā eļļa lieljaudas motoriem, kura atbilst API CH-4, Cummins CES 20076 un Mack EO-M Plus prasībām garākiem eļļas maiņas intervāliem.
2000. gads - pirmie laida tirgū "World Oil", kuras parametri pārsniedza jaunāko Amerikas, Eiropas un Japānas standartu - API: CH -4, ACEA: E5, JASO: DX -1 - prasības.
2001. gads - Chevron Texaco Delo produkcija, žurnālā Lubricants World, 1999., 2000. un 2001. gadā saņēma atzinumu par izcilām spējām, jo šie produkti “ir gatavi dot lielu ieguldījumu smērvielu nozares attīstībā un pilnveidošanā”.
2003. gads - Delo produkti atbilst API CI-4 Plus standartam, jau pirms oficiālās licencēšanas.
2006. gads – Delo dzesēšanas šķidruma sastāvs, ar pagarinātu kalpošanas laiku, ir pirmais, kas nodrošināja smago kravas automašīnu 750’000 jūdžu noskrējienu, bez papildus piedevu pievienošanas, kā arī sasniedza pirmo 1’000’000 jūdžu noskrējienu, pievienojot piedevas.
2011. gads – laida klajā Delo Grease ESI, kura nodrošināja mezglu aizsardzību līdz 30’000 jūdzēm.
2012. gads – ar Delo 400 LE, Detroit Diesel 60. sērijas dzinējā, sasniedza 1,5 miljonus jūdžu noskrējienu.
2015. gads - uzsāka savu sabiedrības izglītības kampaņu, kuras mērķis bija veidot izpratni un skaidrību par PC-11 (Proposed Category 11 - Ierosinātā 11. kategorija) (API CK-4 un API FA-4) nākamās paaudzes lieljaudas dīzeļdzinēju eļļām, kuras tika licencētas 2016. gada 1. decembrī.
2020.gads. - paziņoja par savu, patentētas tehnoloģijas, produktu Delo 600 ADF ar OMNIMAX™, smagi slogotu motoru un izmešu sistēmu, īpaši DPF, maksimālai aizsardzībai un liek no jauna transporta nozarei definēt prasības degvielas ekonomijai.
1930-tie gadi
1935. gads. Pirmā piedeva dīzeļdegvielai pasaulē.
1936. gads. Pirmie rietumu krastā sāka tirgot klimatam pielāgotu benzīnu.
1950 - 70-tie gadi
1954. gads. Pirmā (benzīna karburatora) mazgājošā piedeva.
1960. gads. Pirmie pasaulē sāk tirgot benzīnu ar tetra-etil-svina savienojumu piedevām pret detonāciju.
1970. gads. Pirmoreiz ieviesa piedevu, no polibutēna amīnu bāzes, nogulšņu samazināšanai benzīnā.
1980 - 90-tie gadi
1980. gads. Ieviesa piedevu, no poliētera amīnu bāzes, nogulšņu samazināšanai bezsvina benzīnā.
1981. gads. Laiž klajā pudeli ar Techron Concentrate.
1985. gads. Maina nosaukumu un nosauc par Techroline.
1995. gads. Uzlabo Techron® efektivitāti nosēdumu samazināšanai uz ieplūdes vārstiem
2000-ie gadi
2004. gads. Chevron benzīnu, ar Techron® sastāvā, apzīmē kā TOP TIER™ - ar attīrošām spējām.
2005. gads. Laiž klajā komplekso degvielas sistēmu attīrīšanas līdzekli Techron® Concentrate Plus.
2010-ie gadi
2015. gads. Uzlabo Techron® Concentrate Plus formulu. Laiž klajā Techron® attīrītāju degvielas smidzinātājiem.
2017. gads. Laiž klajā dīzeļdzinēju degvielas sistēmu attīrīšanas līdzekli Techron® Diesel Fuel System Cleaner.
2018. gads. Laiž klajā attīrīšanas līdzekļus degvielas sistēmu apstrādei: sacīkšu auto un mazizmēra motoriem - Techron® Protection Plus Powersports & Small Engine un kuģu motoriem - Techron® Protection Plus Marine.
Sazinieties ar mums šeit vai
Apskatiet populārāko produktu klāstu šeit.